GAMBAR PENAMAAN CALON...MENARIK




KERTAS PENAMAAN 4 CALON






KESESAKAN YANG MELAMPAU










JALAN DAN PARKING HAMPIR 15KM MENGALAMI KESESAKKAN TERUK DARI TOL KUBANG SEMANG MENGHALA KE MAKTAB.PARKING TELAH MENJADI 3 BARISAN
















LAPORAN INI LEBIH TELUS. ANDA SAKSIKAN SENDIRI DAN BAUTLAH PERBANDINGANNYA.BANYAK LAPORAN AKHBAR INTERNET MENYATAKAN PENYOKONG PKR LEBIH BANYAK MELEBIHI UMNO.







MENGKUANG 16 OGOS-hari penamaan calon menunjukkan betapa calon PKR DSAI mempunyai peluang cukup besar untuk menang.Kelibat Dato Seri najib juga dilihat dan disambut dengan laungan Altantunya dan Monggolia.Lebih 70,000 hadir dari kedua-dua pihak sehingga menyebabkan laluan Kulim Butterworth Exspressway sesak dan parking lebih 20 kilometer.






CNA CHINESE NEWS ASIA





Berbagai pihak dan juga para reformis hadir memberi sokongan kepada calon yang disegani rakyat DSAI.Tiada sebarang insiden yang boleh dikatakan mengganggu ketenteraman awam malahan ,ribuan penyokong Pakatan Rakyat hadir tanpa bas,dan upah...





DSAI TIBA DI LOKASI





DUA PUTERI UMNO TERPAKSA DIKAWAL OLEH UKP KERANA DI EJEK......AGAK KESIAN.LAIN KALI KITA JANGAN USIK MEREKA.MUNGKIN MEREKA KURANG CERDIK,TAPI KITA JUGA PERLU MENJAGA NAMA BAIK PARTI DAN MARUAH MEREKA YANG KURANG........BUKAN MEREKA SALAH.PEMIMPIN MEREKA SALAH...MEREKA MENGIKUT TANPA SOAL DAN BUDI BICARA AKAL.........BARANGKALI.








Namun harus di sedar bahawa keyakinan UMNO memang tinggi.Selain itu para pengundi yang berada di luar harus pulang ke Permatang Pauh untuk mengundi sebagai satu cara untuk mengangkat beliau ke Putarajaya.

























DATO MUNIR DAN DATIN INTAN

2 comments

Putra IJ80 said...

Paling menyakitkan hati,Berita TV,kata kedua dua chalun UMNO @ PKR di iringi ole penyokong masing masing berjumlah hampir 10,000.

Hai... buta kut,atau pemberita itu tak cukup sekolah dulu,tak bole agak yang mana satu kelompok yang lebe dari jumlah tu.

UMNO cuma sekitar 5000 itu pun di ambil dari student IPT serta guru guru.,di beri ganjaran,kemudahan dan wang saku.

web admin said...

UMNO MEMEANG BODOH

Powered by Blogger.