Otak letak kat lutut...

Ini kenyataan Khairy....

''Akhirnya Anwar memilih kawasan selamat untuk bertanding di kerusi Parlimen walaupun pada awalnya beliau pernah berkata tidak akan minta Presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail memberi laluan kepadanya."

''Selepas itu Anwar buat kenyataan kemungkinan besar bertanding di Bandar Tun Razak dan kemudiannya di Kulim. Kalau betul Anwar diterima di seluruh negara, kenapa tidak menunaikan janji kepada rakyat Kulim untuk bertanding di sana?"

"Ini mesti kerana Anwar tidak yakin dengan penerimaan rakyat terhadapnya terutama sekali dengan beberapa isu yang melibatkan beliau akhir-akhir ini,"

''Anwar kini tidak yakin dengan penerimaan rakyat terutama sekali dengan beberapa isu yang melibatkan beliau akhir- akhir ini,'' - Utusanmeloya

...dan ini pulak kenyataan Noh Omar...

"Anwar Ibrahim adalah bukan anak jantan @ pengecut. Ini kerana Saudara Anwar hanya berani mempertaruhkan popularitinya untuk jawatan ahli parlimen di kawasan sendiri."

Amboi sedapnya cakap....si Khairy kalau terror sangat..kosongkanlah Rembau tu. Noh Omar kalau terror sangat, kosongkanlah kerusi Tanjung Karang tu. Cakap pandai..otak letak kat lutut.

1 comment

Faisal Admar said...

ya saya setuju dengan pos nih.
khairy berani sangat kan? power sangat kan? sila kan bertanding di permatang pauh.
jangan cakap saja!

Powered by Blogger.