Nurul Izzah Sah Bertanding Rebut Jawatan Naib Presiden PKR

PETALING JAYA, 16 Okt (Bernama) -- Anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar hari ini mengesahkan beliau akan bertanding merebut kerusi Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada pemilihan parti itu pada November.

Nurul Izzah turut menjelaskan bahawa beliau menolak pencalonan bagi jawatan Timbalan Presiden dan memilih untuk bertanding merebut jawatan nombor tiga parti berikutan keterbatasan dan ruang yang ada pada beliau ketika ini.

"Saya percaya setiap seorang calon yang layak akan melakukan sebaik mungkin untuk memperbaiki dan memperkukuhkan parti. Dalam ruang dan keterbatasan yang saya ada, saya fikir inilah jalan terbaik buat saya buat masa ini.

"...dan saya fikir, tidak kira jawatan apa pun yang kita pertandingkan, yang penting adalah kesetiaan dan keikhlasan kita demi perjuangan parti," katanya kepada pemberita di ibu pejabat parti di sini.

Nurul Izzah yang juga anak Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim, adalah antara 17 calon yang telah mengesahkan untuk bertanding merebut empat kerusi Naib Presiden PKR pada pemilihan akan datang.

No comments

Powered by Blogger.