Komen Pilihan Dari Pembaca Kerabu Bersuara

Tuan,

1. PAS kena cerdiklah skit dalam time sekarang ni. Betul juga kata zaid, yang penting sekarang adalah menawan putrajaya dulu. Lepas tu kita bincang kerana dalam keadaan sekarang, PAS tidak mempunyai majority 2/3 untuk mengubah perlembagaan untuk melaksanakan hudud.

2. bilalah pemimpin PAS nak cerdik dengan sepak terajang politik UBN ni. Dah sah the star tu geng depa, pandai-pandailah jawab untuk mematikan langkah mereka hendak perdajalkan PAS.

3. Pemimpin PAS perlu akur dengan saranan zaid ini. Walaupun dia lulusan mat salleh, dia dapat memahami realiti politik hari ini dengan lebih jelas berbanding dengan pemimpin PAS.

Zaid sekarang bukan zaid dahulu lagi yang menyaman kerajaan PAS kelantan pasal hudud dulu.

aku yakin keyataan dia mengenai hudud adalah sesuatu yang tidak kita jangka, berlapik sakan jika kita bandingkan dengan perangai dia semasa UMNO.

akhir kalam, aku harap pemimpin PAS berfikirlah semula tenang strategi hudud ini. yang penting ia dapat dilaksanakan setelah Pakatan berjaya menguasai kerajaan persekutuan.

Tidak ada gunanya cuba buat keras kepala sekarang tanpa pertimbangan siasah yang jitu, yang pasti akan mengagalkan peluang merampas putrajaya. Gagal rampas putrajaya bermakna peluang nak melaksanakan hudud tertutup terus. Wahasil balik asal....jadi cerdiklah skit pemimpin PAS ooi!

bat8

No comments

Powered by Blogger.