rm 20,000 punya pasal ke sebab sokong zahid?

Kenyataan Media dibawah diedarkan oleh pihak peguam saudara Amir Bazli yang didakwa dipukul oleh Ahmad Zahid Hamidi kerana mempunyai hubungan dengan anak Menteri berkenaan. Saya menerimanya dari seorang Ketua Pengarang sebuah akhbar tabloid. Saya menyiarakannya tanpa suntingan.

__________________________________________________________________________________________________________

Kepada

Ketua Pengarang/Editor/Bloogers



Jemputan Hadir ke Mahkamah Tinggi, Shah Alam

Selasa: 12 Mei 2009 Jam:9 pagi



Perbicaraan kes saman malu En. Amir Bazli bin Abdullah terhadap YB Datuk Zahid Hamidi (ketika itu Timbalan Menteri Pelancongan Malaysia)

Diharap pihak tuan dapat menghantar wartawan untuk sesi sidang tersebut. (Untuk urusan pertayaan sila hubungi pejabat peguam En. Amir Bazli)

(Tetuan Karpal Singh and Co.)

Sekian, terima kasih.



1. ***Sempena Hari Media Sedunia, jadilah anda seorang wartawan yang mempunyai prinsip dan beretika. Tidak seperti www.msomelayu.blogspot.com @ mohd Sayuti Omar dari Kelantan.

2. Beliaulah yang mula-mula mempertegahkan isu ini di dalam blog beliau tetapi telah berhenti separuh jalan. Urusetia Anak Kelantan yang membela Amar Bazli. www.anti-zahidhamidi.blogsport.com telah menyiasat dan mendapat pengakuan dari Ahmad Zahid Hamidi sendiri bahawa Mohd Sayuti Omar telah dibayar sebanyak RM20,000 (dua puluh ribu Ringgit Malaysia) serta telah ditanggung untuk menunaikan ibadat haji ke Mekah. Ini jenis wartawan yang dianggap Haji subsidi/wartawan pelacur.

3. Terkini, Amir Bazli patah hidung (KECEDERAAN KEKAL) akibat ditumbuk oleh penjenayah ini. Laporan perubatan daripada HUSM Kubang Kerian ada. Lengkap. Mata sebelah kiri (ROSAK KEKAL) akibat dilibas dengan batu oleh anak penjenayah ini. Dahi dan tulang dahi lekuk (KECEDERAAN KEKAL) akibat dihempuk dengan batu oleh menantu penjenayah ini.

4. Amir Bazli sendiri terlantar di wad HUKM Cheras, dan di wad HUSM Kubang Kerian selama 12 hari. Semuanya tiada tindakan daripada pihak berkuasa.

Saksi kejadian ada tetapi tiada kawad cam dilakukakan …. Dan laporan doktor yang lengkap juga ada tetapi semuanya telah DICOVERUP. Kerana melibatkan penjenayah VVIP ini.

KEADILAN UNTUK AMIR BAZLI!


http://kickdefella.wordpress.com/

No comments

Powered by Blogger.