Salam Kamunting,

Saya terjenguk beberapa blog yang memberitakan perihal saya dihadapkan ke tribunal Dewan Ulama PAS Kelantan oleh BPPNK berkaitan artikel saya ‘kerja bodoh’ di blog ini. Ia menyatakan saya telah diarah menarik balik tulisan saya tersebut.

Walau pun rasa malas sangat nak nafikan fitnah ‘belawak biawak’ ini, saya terpaksa juga demi mengelak para penjenguk blog saya ini termakan racun tersebut.

Ya, saya telah dipanggil dan saya berharap untuk terus dipanggil lagi dan lagi. Saya telah ditegur sebagaimana lebih kurang ayahanda menegur saya. Saya juga telah menyatakan pendirian saya lebih daripada apa yang telah saya sampaikan kepada ayahanda kerana ianya adalah pertemuan lebih satu jam.

Saya tidak pernah diarah untuk menarik balik tulisan saya.

Samada anda telah dimamah fitnah itu atau sebaliknya, eloklah saya lorongkan anda ke jalan yang lebih lurus.

Pertama, sila ke berita BERNAMA semalam. Apa al Fadhil Al Ustaz Dato Mohamad Daud Iraqi, Ketua Dewan Ulama PAS Pusat kata pasal pemilihan Presiden dan Timbalan Presiden.Klik di sini.

Kedua, ada masa, baca artikel saya yang saya tulis 8 bulan yang lepas. Rasanya ini adalah artikel paling berkait untuk memahami sebahagian hasrat saya di sini. Klik di sini.

Mudah - mudahan kita dimudahkan Allah untuk menjadi insan yang cintakan ilmu dan ulama.



http://nikabduh.wordpress.com/