Siapakah MB Perak : Beberapa jam lagi akan diumumkan.


Debaran menunggu keputusan Mahkamah Rayuan pada hari ini saya jangkakan melibatkan seluruh rakyat malaysia khususnya yang mengikuti perkembangan negeri Perak sejak awal krisisi negeri ini.

Saya menerima banyak sms dan panggilan talipon sehingga ke pagi ini bertanyakan perkembangan terkini dan apakah keputusan memihak kepada DS. Nizar. Malah ada yang marah-marah dan mempersoalkan kena baru hari ini baru keputusan yang ditunggu itu baru hendak diumumkan.

Dengan tenang saya nyatakan itu hak hakim mana saya tahu, lalu di tersentak sedar dari tekanan mungkin mahukan sangat siapakah yang menang..yang penting keputusannya.

Begitulah sehingga saat ini saya kira kita masih mampu berdoa dan mengharapkan sesuatu yang terbaik akan dianugerahkan Allah SWT kepada DS. Nizar dan para penyokongnya di seluruh dunia.

Kebetulan pula hari ini adalah hari yang paling mulia, Jumaat merupakan hari yang terbaik malah penghulu segala hari maka marilah kita berdoa kehadrat Allah SWT, mudah-mudahan diperkenankan Nya.

cina islam

No comments

Powered by Blogger.