shabery tunjuk hebat~malaysiakini

hari ni mamat buih keluar lagi..aku ingat lepas kalah debat ritu tunggu 5bulan baru keluar..
sapa-sapa yang takda penyokong boleh la panggil mat buih ni p tolong sorak..mamat ni ikut je apa orang suruh..selagi projek dapat dan kedudukan ada..jilat ludah pak lah pun dia sanggup..
hang nak buat hebat no..hang dulu dok parti lain hang buat hebat gak..bila kalah takmau ngaku..balik dok diam-diam la mamat buit..

hari ni dia buat hebat dok sokong pak lah..woi hang tau tak UMNO dah tak lama dah nak hilang..

Sewajarnya sebagai seorang bekas perdana menteri, Dr Mahathir tidak perlu campur tangan dan membuat kenyataan di sana sini kerana ia akan memberi keyakinan yang tidak baik terhadap kepimpinan Umno itu sendiri, katanya kepada pemberita ketika ditemui pada majlis rumah terbuka Hari Raya Menteri Kerja Raya Datuk Ir Mohd Zin Mohamed di sini.

Ahmad Shabery berkata campur tangan Dr Mahathir mungkin akan menyebabkan orang melihat bekas perdana menteri itu mempunyai kepentingan tertentu kerana percaturan politik itu melibatkan anggota keluarga beliau sendiri.

"Oleh itu adalah lebih baik beliau dilihat sebagai berkecuali dan memerhatikan proses yang berlaku sekarang ini ditentukan oleh orang Umno," katanya.

selanjutnya.....

No comments

Powered by Blogger.