Awas Perosak Jamaah Islam telah mula menghantar SMS

 Sebaik sahaja mesyuarat PAS Pusat yang melibatkan hampir 50 orang kepimpinan selesai. Kenyataan Dato' Seri Haji ABdul Hadi Awang telah dibuat, kami menerima SMS dan juga panggilan daripada beberapa individu penulis cyber yang mengatakan menerima maklumat rashia dalam Mesyuarat tersebut.

Penyebaran maklumat ini adalah dikenalpasti sebagai serangan musuh-musuh Islam menepati hadis berita-berita fasiq.

Kononnya ada usul memecat Cikgu Pa dan Ustaz Nasaruddin.

Usul minta Cikgu Pa menggundur diri sebagai pesuruhjaya boleh dibaca daripada akhbar Siasah keluaran akan datang. Rasanya berita pada keluaran akan datang adalah benar. Ini berlaku dalam mesyuarat di Terengganu bukannya sebentar tadi.

Kalau main SMS konon itu adalah mesyuarat sebentar tadi ini adalah perancangan jahat usaha menjatuhkan TGHA yang telah berlalu semenjak sebelum Pilihan raya lagi.

Serangan jahat ini cuba mengaitkan PAS Terengganu sebagai sasaran dan menjadikan objektif untuk membuatkan keadaan tidak stabil dalam PAS.

Mereka cuba melaga antara TGHA dengan TGNA, Menjadikan PAS Terengganu sebagai satu komplot sedangkan semua tahu di Terengganu Ustaz Harun dengan Cikgu Pa jarang sependapat.

Mereka juga memisahkan golongan profesional dalam PAS dengan Ulama seperti memisahkan Husam, Dr Hatta, Muhamad Sabu, Mahfuz, Hanifa kononnya dalam satu team.

Awas dengan SMS dan e-mel ini. Sesungguhnya anda akan menjadi penyebar maklumat yang salah yang membuatkan jamaah Islam tergugat.

Untuk itu dinasihatkan membaca Siasah keluaran akan datang.

No comments

Powered by Blogger.