DIGI akui pasaran di Kelantan terbaik di Pantai Timur

KOTA BHARU, 28 Julai (Hrkh) - Kerajaan negeri sentiasa memberi kerjasama kepada mana-mana syarikat bagi menganjurkan program mereka di sini, dalam usaha menarik lebih ramai pelancong datang ke negeri ini.
Iklan




Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, kerjasama diberi terutamanya dalam menjayakan program Tahun Melawat Kelantan 2008.

"Kerajaan negeri sentiasa memberi kerjasama kepada mana-mana badan korporat bagi menjayakan program mereka di sini bersesuaian dengan konsep menang-menang.

"Melalui jalinan itu kerajaan dapat menjimatkan perbelanjaan, manakala syarikat pula dapat memasarkan produk mereka di negeri ini," katanya pada majlis pelancaran Pek� Edisi Kota Bharu DIGI Telecomunication Sdn Bhd di KB Mall, kelmarin.

Majlis tersebut disempurnakan anakda Sultan Kelantan, Tengku Amalin A'Ishah Putri.

Turut hadir Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Mohd Aiseri Alias dan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Kota Bharu Bandar Raya Islam, Haji Shafie Ismail.

Takiyuddin juga merakamkan ucapan terima kasih kepada DIGI kerana sudi menjadi penaja beberapa program yang akan dianjurkan kerajaan negeri.

Antaranya program Ihya Ramadhan pada September depan dan Oktober pula akan diadakan pesta air di Sungai Kelantan. DIGI juga akan mengadakan program Qurban Perdana pada Hari Raya Haji akhir tahun ini.

Sementara itu, Pengarah Hal Ehwal Korporat DIGI, Tunku Alizakri Alias berkata, pek edisi Kota Bharu pertama kali dilancarkan bersesuaian dengan kuasa beli�di Kelantan yang terbaik di Pantai Timur.

No comments

Powered by Blogger.