Sms Izzah jam 4 pagi

Selepas semuanya selesai. Saya cuma sampai ke rumah sekitar jam 4.00 pagi. Baru sahaja nak merebahkan badan telefon bimbit berbunyi, sms masuk. Terkejut sms dari YB Nurul Izzah Anwar.

Petikan sms " Salam sejahtera Teman2 seperjuangan, 10 tahun lalu ayah telah difitnah. Rakyat ditekan dan dipijak. Keluarga juga saya juga telah dizalimi & diaibkan dengan tuduhan jijik dan palsu hanya untuk memenuhi nafsu pemimpin yang tamak & gila kuasa. Hari ini pemerintah cuba menggunakan tektik yang sama. Ayang yang bangun mempertahankan negara dan membela nasib rakyat, cuba disekat dengan fitnah yang sama. Cuma watak yang berbeza. PERANG TELAH BERMULA DAN LEMBAH PANTAI MENJADI MEDAN TEMPUR PERTAMA. Jam 8.30 malam ini saya akan hadir sendiri di Padang Bola PPR Kerinchi, Pantai Dalam, untuk menyampaikan suara hati bersama pemimpin2 lain bagi mendedahkan kospirasi yang berlaku. Saya seru semua pendokong yang dikasihi untuk bangun dan turut hadir. Negara perlu diselamatkan. Rakyat perlu dibela. Salam Kasih dari saya-Nurul Izzah Anwar" (4.31 am 11/07/08)

Kali ini pendekatan tidak perlu bertahan. Pendekatan perlu "ofensive" - TERANG DAN SERANG, dalam seminggu ini juga sudah banyak pertemuan dibuat ...ramai teman aktivis reformasi jalanan yang sudah senyap mula bangkit kembali.... malah teman - teman webmaster yang satu ketika dulu (sebelum kehadiran blogger's) pernah menanggung risiko membina kebangkitan rakyat menerusi media internet turut sedang diperingkat terakhir untuk mempertimbangkan memulakan langkah.

Yang pasti dahulu Izzah yang cekal tetapi keanakan tidak keseorangan dan kini juga Izzah yang sudah bergelar YB pasti melangkah matang dan garang juga tidak keseorangan...

http://chegubard.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.