Wahai Pemimpin ku : Jangan Khianati Airmata TGNA

b
Saya berasa lega dan bersyukur membaca artikal di Harakahdaily bertajuk Tutup fail muzakarah, hanya ada sekadar muqabalah - Mursyidul Am paparan Khamis 24 Julai 2008 | 20 Rajab 1429 Hijrah, harapan dan doa ahli PAS dan penyokong dan pendokong PR nampaknya termakbul juga akhirnya.

Cuma sebagai peringatan dan iktibar dari keadaan yang mengelirukan selama beberapa minggu yang ditimbulkan oleh kenyatan Paklah baru-baru inin dan pemimpin-pemimpin UMNO / BN sebelumnya yang begitu terdesak mencari dan membina semula keyakinan diri dengan mengharap ihsan PAS untuk dijadikan batu pijakan atau papan anjal melonjak diri yang tercebur hina.

Pucuk pimpinan PAS khususnya dan PR amnya disemua peringkat perlu berhati-hati dengan taktik kotor ala Yahudi orang-orang UMNO. Orang-orang UMNO begitu ‘familiar’ dengan taktik amalan Yahudi berasaskan “25 protocol of elders”.

Kita perlu menoleh sejenak sehari dua sebelum PRU12, dimana beberapa solat munjat diadakan terutama munajat perdana di Kelantan. Jangan lupa bagaimana TGNA menitiskan air mata ketika memohon bantuan Allah Azawajalla. Alhamdullillah Allah telah menurunkan bala tenteranya dalam bentuk yang tidak disangka-sangka hingga membawa kejayaan yang diluar dugaan.

INGAT DAN TERUS INGAT TGNA telah berjaya memimpin Kelantan selama 18 tahun sebelum ini dibawah tekanan dan kezaliman UMNO / BN, rakyat Kelantan masih gah dan kukuh tidak seorang pun dianiaya dan Melayu Kelantan tetap berjaya tanpa semangat perjuangan kebangsaan dan ketuanan Melayu yang dilaung dan salakan oleh UMNO BN.

PERLU JUGA DIINGAT BETAPA ANGKUHNYA KJ DI KUBANG KRIAN HENDAK MENGKUBURKAN DAN MENGKIAMATKAN PAS DALAM PRU12

Untuk semua pemimpin PR di negri-negeri yang baru ditawan, contohi dan ikutilah semangat perjuangan dan kepimpinan TGNA dalam apa jua keadaan Allah penentu segala. TGNA telah membuktikan tekanan dan kezaliman UMNO / BN terlalu kecil jika dibandingkan rahmat dan bantuan Allah.

Kita patut bersyukur bahawa pertemuan dan keputusan mesyuarat Majlis Syura di Kota Baru kelmarin menfikan kenyataan Paklah yang hanya mahu perpecahan umah dalam usaha menyatu padukan bangsa konon.

Adalah diharapkan tidak ada lagi cakap penyatun PAS UMNO tetapi sebaliknya jika UMNO betul ikhlas maka sertailah PAS dan berjuang atas nama Islam untuk Melayu dan semua kaum kerana Islam meminta pemimpin dan umatnya bersikap adil kepada semua manusia selagi mereka tidak menjejaskan aqidah kita

Akhir Qalam : nasib dan ketuanan Melayu dan semua kaum terjamin dalam pentadbiran secara Islam tetapi nasib Islam dan kaum lain tak akan terjamin dalam pimpinan dan perjuangan yang berasaskan Melayu atau kaum.

No comments

Powered by Blogger.