DAP di tuduh kawal PAS...UMNO memang parti busuk dan perkauman!!!

Amoi amoi Cina cantek mantik. Anak India Bengali lawa-lawa. Takkan nak tengok jer. Pergila ngorat. Pergi rapat. Ajarkan mereka tentang Islam. Kahwinilah mereka. Perkahwinan adalah baik untuk hidup bermasyarakat. Dengan formula perkahwinan, Melayu akan diperkasakan. Islam sudah tentu jadi lebih perkasa dengan pekasanya Melayu.

Di Perak, semasa PRU12 sebenarnya orang Melayu telah undi calon Melayu. Jika dulu di Dewan Negeri ada 34 shj org Melayu sekarang Melayu dah ada 36 orang.... Tetapi malang seribu kali malang. Cina yang memerintah Perak. Wahai orang-orang Melayu, berfikirlah dalam-dalam. Kita menang tapi hakikatnya kita tewas. Menang tapi kalah.

DAP tu Parti Komunis. DAP sebenarnya nak menegakkan ideologi Cina berkuasa dan bukannya idea Malaysian Malaysia. Atau Malaysian Malaysia itu maksudnya ialah Cina Berkuasa.

Ramai orang Melayu telah mula sedari helah DAP terutamanya mereka yang dahulu mengundi PKR dan PAS. Di Pasir Panjang, dulu Melayu sokong BN jadi calon India yang menang. Begitu juga di Behrang. Tapi semasa PRU 12, mereka ubah angin sokong calon Melayu. Benar, Melayu telah manang tapi..... malangnya di peringkat negeri Melayu kalah.

PAS mesti sedar. Mereka tak perintah pun negeri ini. Mereka diperintahkan shj oleh DAP. Takkan masih tak faham-faham lagi. Benarlah saranan Mufti Harussani itu adalah cadangan yang paling bernas. PAS mesti bersatu dengan UMNO wujudkan kerajan. Dan bukannya bersatu dengan DAP.
P/s: Mr. Perakean..... why didnt you marry any Malay lady? We can shake our hand like brothers. In Islam, all of us are brothers.

http://perakbangkit.blogspot.com/

woi....aku nak habaq kat hang....UMNO nak bela ISLAM? apa umno buat selama ni?apa yang umno bantu sek agama?lansung tak bagi bantuan...nak tolong melayu? sapa yang suruh belajar mat/sains dalam BI? puak umno ni kena balik tilik cermin elok...muka dah la penuh jerawat...siap ada nanah lagi!

1 comment

goddamn those who should b damn said...

umno=musuh paling digeruni agama islam.jika dibiarkan berleluasa,nescaya penuh satu neraka.

Powered by Blogger.