khalid samad mahu berbincang...sama-sama la ikut serta

Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429


Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429
Hari: Ahad
Tarikh: 12 Oktober / 12 Syawal
Masa: 2.00 - 5.00 ptg
Tempat: Stadium Melawati Shah Alam, Selangor

Dikesempatan ini YB Khalid Abd Samad ingin mengundang semua Rakyat Malaysia ke Majlis Hari Terbuka PAS. YB juga teringin utk berkenal, bertukar pendapat dan beramah mesra dgn pengunjung2 blognya terutama:

zorrotua (tua setakat mana?), mumayu (dah ada misai ke belum?), hasbullah pit (sama ke macam dalam gambar tu?), ramziredang (dah kawin ke belum?), orangperelih (cakap bunyi orang utara ke?), Ariffin AlBrangi (orang kuat kuala Brang), Suhaimi Said (kwn lama), lan, abdrahim kassim, din, kotakata, profpass, webmaster, luaskanmata, shah alam bulan, tokgajah, Mr. Smith, Mr. Lee Wee Tak, S.H.A.Z, Roslan SMS dan adinda2nya, Anon 3.06, LensaPR, Zainal Abidin, Sheih alBakistani, tome, startdegame, Zackry dan ramai lagi yg anonymous mahupun yg tidak tersenarai.

Semoga dengan kehadiran Tuan Puan sekalian akan dpt memeriahkan lagi majlis tersebut. Sekian terima kasih.
- Pejabat YB Khalid Abd Samad-

dia lupa ajak kerabu sekali hehehe

1 comment

abdrahim kassim said...

YB,

Terima kasih atas jemputan. Saya mohon maaf tidak dapat menghadirkan diri kerana baru semalam saya balik ke JB.

Dengan saya tidak payah kenallah. Dulu dan sekarang cara YB berfikir saya boleh menerimanya.Cara berfikir yang saya suka...

Powered by Blogger.