DATUK SERI NAJIB SAOLAH-OLAH KEPANASAN?.


>>
Pandangan Anda

Listed by -mbo -

Oleh mohdnoorawang
DATUK SERI ANWAR selamat keluar dari kedutaan Turki. Beliau berucap pendek. Dari ucapan beliau, ada satu kekuatan untuk diulas dan kongsi bersama dengan ramai orang.

Nama Datuk Najib disebut dengan satu yang cukup signifikan sekali. Dan menguatkan lagi Datuk Najib menjadi buruan wartawan sebaik sahaja tersiar gambar si Saiful bergambar dengan pegawai khas Timbalan Perdana Menteri si Khairil Anas yusof. Sehingga Datuk Najib terpaksa membuat kenyataan balas.

Kedua, Datuk Seri Anwar sepatutnya membuat pengumuman untuk benrtanding salah satu parlimen di Malaysia, (pilihan raya kecil).

Ketiga, Datuk Seri akan membuat pengumumam dua atau tiga ahli parlimen UMNO akan menyertai PKR sebaik sahaja pilihan raya kecil parlimen .

Keempat, Datuk Seri akan membuat pendedahan salahlaku ketua polis negara Musa Hasan dan Peguam negara Datuk Ghani Patail dalam kes yangmelibatkan DSAI semasa era Tun Mahathir lagi. DSAI ada cukup bukti.

Umum ramai yang tahu Datuk Najib dalam kepanasan kes yang dibuat perukuan sumpah oleh Bloger yang paling berani (RPK) kes gadis comel mongolia.

Pemilihan UMNO ramai dijangaka Datuk Najib akan lawan bossnya jika Bossnya tidak menyerah peralihan kuasa seperti yang diperkatan .

Dan orang yang paling banyak mempertikai dan membogel karenah datuk najib ialah Datuk Seri Anwar. Mungkin Datuk Najib dalam keadaan kepanasan bertembung dengan dua musuh menuju puncak , termasuk bossnya sendiri.

Kebarangkalian untuk merubah lanskap politik dan untuk memerangkap musuh yang satu dan musuh dai bosnya sediri, Perlu ada satu bentuk perangkap politik . Ini telah terjadi era Tun Mahathir dengan isu liwat pertama.

Isu Anwar adalah isu negara dan keselamatan dalam negara, jika silap perhitungan dan cara yang diambil akan merugikan barisan nasional. Ramalam dan telahan ramai Pak Lah dan Najib tahu tindakan yang bakal dikenakan ke atas DS Anwar.

Rakyat minta Pak Lah dan Najib dapat membicara kes DSAI kes pertuduhan liwat ke dua ini dengan jujur dan terbuka jangan ada tangan-tangan jahat dan kuasa yang merosakakan kewibawan mahkamah, jika DSA diadili,....

Peringatan: Jika kes DSAI dalam pertuduhan liwat ke-2 ini tebukti bohong dan sama dengan kes DSA dituduh liwat pertama, TSUNAMI POLITIK AKAN BERLAKU LEBIH DASYAT LAGI. jIKA TILAM DIUSUNG DAN PERBICARAAN TIDAK JUJUR DAN TELUS..........

No comments

Powered by Blogger.