Liwat: Konspirasi Mahathir Dan Najib ?



Liwat: Konspirasi Mahathir Dan Najib ?


Betapa ulasan Mahathir Kutty terhadap impak debat dan dakwaan liwat ke atas Anwar sungguh memualkan.
Namun tidak mengapa. Praduga Mahathir Kutty memungkinkan yang masyarakat atau sesiapa pun berhak berpraduga. Demikian penulis ada praduga yang berhubung dengan suatu usaha terancang yang mungkin melibatkan dan ada kaitan antara (Mahathir Kutty + Najib Altantuya + Saiful) seperti berikut:-


Beberapa hari sebelum Saiful membuat Laporan Liwat, Mahathir Kutty dan Najib Altantuya, beria-ia sangat untuk mengadakan pertemuan yang pada mulanya dihalang oleh Pak Lah. Namun, pertemuan tersebut akhirnya dibenarkan juga. Lantas, beberapa hari berikutnya, Saiful yang kena terajang dari universiti lantaran bodoh muncul dengan Dakwaan Diliwat oleh Anwar.
Justeru, jika direnung fikir, betapa idea Laporan Liwat tersebut ada kaitan dengan pertemuan Mahathir Kutty dan Najib Altantuya sebelumnya. Maklumlah, idea meletupkan Lubang Taik dengan Bomb Combat 4 telah berjaya memadamkan sinar politik Anwar suatu ketika dahulu oleh suatu persekongkolan Mahathir Kutty dengan jayanya.


Sesungguhnya, sifir politik Mahathir Kutty dan Najib Altantuya sedang mengisyaratkan ke arah hendak membunuh dua ekor burung (Pak Lah + Anwar) dengan satu batu. Dengan ungkapan lain, Mahathir Kutty dan Najib Altantuya sedang menguji konsep bagi mempamerkan suatu rentak politik yang seolah-olah urus tadbir negara Pak Lah lemah, dan pada masa yang sama Anwar peliwat sebagai tidak bermoral kununnya.
Ala, standard rentak politik usang Mahathir Kutty dan Najib Altantuya tersebut jika tidak disokong oleh suatu konspirasi dan persekongkolan instrument negara (Polis + Hakim + Doktor) sungguh-sungguh wajar masuk Tong Taik saja. Hehehe. Auuuw! Korek korek korek, kata Lingam. Puiiih.
Kiriman:
http://naspazi.multiply.com/

1 comment

mangchikla said...

Ingatkan biler dah tue dan Allah dah banyak bagi "pesanan",kot mau insaf dan tapi masih lagi wat pitnah.... hmm. Hmm istidraj ek... Eeeee takuik den

Powered by Blogger.