saiful bukan gay???ermmm...toltngggg pak lah















Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan seorang pengamal homoseks, kata peguamnya hari ini.

"Tidak," kata peguam itu Zamri Idrus apabila ditanya sama ada pemuda 23 tahun itu seorang "gay." - MalaysiakiniSaiful bukan GAY .... tak payah tanya pasal status PAKCIK PET [surely pet not gay..... awww] nya? Berapa ramai antara rakyat Malaysia yang Gay tapi tak macam Gay. Overseas ... proud to be gay, but in Malaysia, it's hidden indentity...malu beb. Rujuk .... [klik]. Gua amik skit gambar diorang ni. Korang rasa emak bapak diorang tahu ke diorang ni gay? Bapuk senang kesan, tapi kalau Gay .... tak mudah beb, kecuali di mengaku atau pemeriksaan doktor. Itu pun kalau doktor yang tidak di upah untuk tutup cerita malu.



Nak tau gay atau tidak ... kaedah Klik

Dalam bilik guru besar, Cikgu kata, "kalau nak tipu., biar betul betul tipu. Kalau tipu tipu bodoh .... baik tak payah tipu." Peristiwa masa cikgu tangkap gua waktu meniru SRP. Dia nampak nota kecil dalam stokin gua siot, Kalau SRP dulu aku lulus, sekarang aku mungkin dah jadi lawyer. Paling cekai pun, jadi doktor gila. Cikgu tu punya pasal .... gua sekarang kerja kontrak, Malam parti time main saxaphone. "Hendak ku nangis .... tiada....., berair mata........."

ya ALLAH jauhkan la negara kami dari bala bencana...kau buka kan lah hati2 mereka supaya menuju kearah kebenaran...lindungila kami dari tipu daya syaitan...amin....

No comments

Powered by Blogger.