Apa sudah jadi? - Aksi panas pelajar cetus kebimbangan semua pihak~malaysiakini


ANTARA aksi panas pelajar dalam klip video yang tersebar seluruh negara.



KUALA TERENGGANU - Ketika pelajar lain tekun menuntut ilmu di sekolah, segelintir daripadanya tergamak menjadikan kelas sebagai lokasi penggambaran klip video 'aksi panas' mereka sendiri.

Kegiatan pelajar melakukan perbuatan terkutuk di dalam kelas dan merakamnya dengan telefon bimbit mula menjadi trend sejak kebelakangan ini.

Kosmo! Ahad baru-baru ini menerima lima klip video aksi melampau membabitkan lima pasangan pelajar daripada pembaca prihatin yang hanya mahu dikenali sebagai Jamal, 36, dan Fikri, 34.

Mereka yang tinggal di Kemaman, Terengganu menyerahkan klip video itu dalam satu pertemuan di Chukai.

Menurut mereka, semua klip video itu dipercayai sudah tersebar di seluruh negara.

Semua klip video tersebut membabitkan pelajar dan tempoh aksi rakaman itu antara dua dan empat minit lengkap dengan rakaman suara si pelaku.

Berdasarkan suara, dipercayai 'pelakon' itu adalah pelajar sekolah menengah beberapa negeri termasuk sebuah negeri di Pantai Timur.

Dengan anggaran usia 13 hingga 19 tahun mereka kelihatan 'selesa' melakukan 'penggambaran' dengan memakai uniform sekolah tanpa bimbang tertangkap.

Dalam satu klip, seorang pelajar perempuan dipercayai tingkatan enam duduk di kerusi dan diarah pelajar lelaki melakukan aksi mengghairahkan.

Terdapat juga adegan 'aktres amatur' melakukan aksi 'pemanas badan'.

Menjelaskan perkara itu, Jamal dan Fikri mendakwa mereka menerima klip video itu daripada kenalan masing-masing.

No comments

Powered by Blogger.