tiada sapa nak percaya kepada khir toyol


khir sekarang tengah mimpi yang dia bersih...tak guna wang haram....dia tak rasuah..dia baik....
pppuuiiiiihhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!






Surat terbuka untuk Wak Khir

Assalamualaikum wak Khir, khabare Wak.... waras???? Kok tak waras. Salam Takziah wak kerana BN tidak dapat pertahankan kerusi Kuala Terengganu. Dengar Wak telah pergi berkempen dari rumah ke rumah, letih juga ya Wak, tak apalah Wak, janji orang muda yang akan mengundi pada pemilihan pemuda ini nampak Wak turun padang.

Sebenarnya jika Wak tidak turun padang, rasanya lagi baik kerana ia sebenarnya tidak menjatuhkan sokongan rakyat Terengganu kepada BN. Sebenarnya Wak, orang sudah hilang kepercayaan kepada Wak sebagai pemimpin, apa saja Wak cakap mereka akan mencemik. Sebagai Menteri Besar Wak tidak dapat pertahankan negeri Selangor dan sebagai Menteri Besar yang berkuasa punya banyak wang, Wak gagal untuk pertahankan kerusi Wak sehingga Wak kini jadi Ketua Pembangkang.

Sebenarnya, ramai yang tidak suka Wak jadi Ketua Pembangkang, sebab orang sudah tidak percaya apa sahaja yang keluar dari mulut Wak, itulah sebabnya Wak di desak untuk melepaskan kerusi Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor. Wak cakaplah apa sahaja, rakyat sudah tidak percaya, itulah sebab pembangkang sekarang mengharapkan agar Wak menang pertandingan di pemilihan UMNO sebagai Ketua Pemuda UMNO agar senang mereka mahu menghancuirkan UMNO pula khususnya sayap pemuda.

Kalau Mukhriz atau KJ menang sukar sikit bagi pembangkang mahu hancurkan pemuda. Kalau Wak menang, mereka akan bersorak besar. Bagaimana Wak nak menegur mereka, Wak dahulu rasuah juga, malahan rasuah Wak lagi menggunung dari mereka. Mana rakyat nak dengar terguran Wak, sebab Wak juga melakukan ketika Wak jadi MB dahulu. Hari ini Wak tegur pasal Camry yg dibeli dengan duit rakyat yang bernilai RM 2.3 juta. Tapi wak sebelum ini beli mercedez dengan harga 1 juta dan jarang-jrang gunakannya.

Dalam Akhbar The New Straits Times (NST) hari ini, Setiausaha Politik Menteri Besar merangkap ADUN Seri Setia, YB Nik Nazmi Nik Ahmad mendakwa "Datuk Seri Dr Khir Toyo had approved the purchase of a Mercedes S350L worth almost RM1 million for his personal use with funds from Kumpulan Darul Ehsan Berhad when he was Selangor menteri besar."

Macam mana si ketam mahu menegur anaknya berjalan betul sedangkan dia juga berjalan senget.

http://pemudabersih.blogspot.com/2009/01/tak-siapa-lagi-percaya-apa-juga-pak.html


KEMPEN PRU13

1 comment

mie said...

Masa kat KT itu hari dia tak kempen utk calon BN,tapi dia pergi rumah ke rumah untuk lobi diri nya sendiri utk jawatan ketua pemuda.

Powered by Blogger.