IDRIS Penderhaka Besar, kata serah pada Istana tetapi lawan balik


Sekarang jelas dan tepat sekali anggapan rakyat Terengganu, siapa penderhaka paling besar kepada Sultan dan Pemangku Raja Terengganu.

Jawapannya: IDRIS JUSOH...anak kelahiran Jertih yang diberi anugerah sebagai MB Terengganu penggal lepas, lahir disebuah kampung dan diangkat sebagai orang kuat Ameno Terengganu...sekarang besar kepala dan berani menderhaka kepada Tuanku Sultan.

Dengan menggunakan proksi kuatnya: Rosol tanpa wahyu, beliau dikatakan KEPALA atau KETUA penderhaka yang lupa diri, tamak kuasa, dan berlagak lebih daripada kuasa raja.




Betapa Sultan dan pemangku Sultan Terengganu berasa terhina dengan perlakuan Idris dan konco-konconya. Kalau zaman kesultanan Melaka, penderhaka dihukum pancung, kini kita tunggulah apa pula hukumannya daripada puhak Istana.

Inilah manusia ciptaan Allah, apabila diberikan kuasa mudah lupa diri dan anggap penghargaan yang diberikan adalah kuasa mutlak yang boleh dijadikan hak seumur hidup mereka.

Kemelut ini menunjukkan BeEnd adalah penderhaka dan inilah penyesalan Melayu AMENO yang masih memilih makhluk seperti bina_tang ini memerintah negeri SHIT!!!.
"

No comments

Powered by Blogger.