SUFIAH YUSOF: Selamatkan Genius Matematik ini dr Saran Pelacuran

Oleh yb_pmn

"Saya agak terkejut apabila membaca laporan ahmadhadeed: Adakah budak Geneuis Matematik dilarikan dan dijadikan pelacur?

Dengan hasrat ingin tahu... saya melayari blog: News of the World untuk mendapatkan artikel berkaitan Sufiah.

Betapa terkejutnya apabila saya benar2 melihat seorang anak genius yang pernah dikaitkan dengan negara kita berdasarkan Ibunya berasal dari sini bertelanjang bulat dan beraksi sebagai pelacur.

Kerajaan Malaysia perlu mencari jalan untuk membawa keluar Sufiah daripada sangkar maksiat itu. Jika selama ini kita berbangga dengan kecerdikannya, rasanya eloklah pihak kerajaan mencari jalan penyelesaian dalam kes ini.

Tidak kiralah apa pegangangnya, namun ia perlu diusahakan di atas kapisiti tidak mahu pihak Yahudi dan golongan kafir mempergunakan batang tubuh Sufiah untuk menjatuhkan maruah Islam dan Malaysia secara khususnya. (sila layari web di bawah utk melihat aksi Suffiah)
http://www.newsoftheworld.co.uk/3003_hooker.shtml

Ini juga merupakan satu penghinaan kepada Islam yang diperkudakan oleh bangsa Yahudi.

Jangan anggap ini mudah dan kerajaan melepaskan tangan, mungkin kecerdikan yang ada pada Sufiah boleh diaplikasikan di sini selepas beliau pulih sepenuhnya drp trauma keseksaan hidupnya itu.

Wallahualam!
"

2 comments

jamie said...

Buat apa kerajaan malaysia nak sibuk2. Sufiah bukannya rakyat malaysia pun. Fyi england tu bukan tak ada org islam. Berjuta2 org islam. Bandar2 kecil semua ada org2islam. Lagi pelik org2 islam malaysia ada yg lebih kebaratan dari org2 di england ni. Lagipun kat malaysia ni ramai lagi org yg susah. bukannya org islam kat m'sia ni semua betul pun. betul kan lah benda yg di halaman rumah lepas tu boleh lah nak ambil campur hal luar rumah.

jamie said...

Jangan asyik salahkan org2 yahudi sahaja. Cermin diri kita dahulu. Bukan semua org yahudi jahat dan bukan semua org islam baik. Saya perasan hanya org2 islam malaysia sahaja yg suka menyalahkan org2 yahudi. Org islam di amerika syarikat tak pun begitu. Memang lah senang menyalahkan org2 lain dari memikul tanggunjawab utk setiap kesilapan kita. Sufiah sudah dewasa dan boleh membuat keputusan sendiri. Di akhirat nanti kita juga yg perlu memikul amalan kita dan tak boleh menyalahkan org2 yahudi.

Powered by Blogger.