ni cara orang munafik bercakap!


NAJIB dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor beramah mesra dengan orang ramai ketika menghadiri majlis perjumpaan bersama keluarga dan penyokong Allahyarham Razali di Taman Chendering Utama, semalam.

Kakitangan awam bebas undi wakil pilihan masing-masing

KUALA TERENGGANU: Kerajaan Barisan Nasional (BN) tidak pernah memaksa kakitangan awam, sebaliknya mereka bebas mengundi calon pilihan masing-masing pada pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu pada Sabtu ini, kata Datuk Seri Najib Razak.

Bagaimanapun, Timbalan Perdana Menteri berkata, adalah menjadi tugas pemimpin kerajaan bertemu dan menerangkan dasar kepada kakitangan awam.

"Kita tidak paksa sesiapa, ini tugas kita sebagai kerajaan dan kita boleh jumpa dengan pegawai dan kakitangan kerajaan. Mereka bebas mengundi ikut kehendak masing-masing, kita cuma terangkan dasar kerajaan," katanya pada sidang media selepas merasmikan Seminar Kesedaran Alam Sekitar di Wisma Darul Iman di sini semalam.

bro najib...hang nak tipu sapa wei.. yang hang dok wat perjumpaan.suruh pilih bn..ugut la...tukar orang la..pecat la...bodohhhhh hang najib...main tipu. geli dengar hang sembang la...nak muntah rasa,//ppppppppppppppppppiiiiiiiiiiraahhhhhhh!!!

No comments

Powered by Blogger.