Serangan Kali Ke-2 Berjaya Dipatahkan - malaysiakini

Sebelum...
Selepas...

Serangan Mr Klon pada laman web TKO buat kali ke-2 berjaya dipatahkan sekali lagi dengan kepakaran para Perisik Bloggers Network Malaysia.

Tahniah dan terima kasih pada yang terlibat dalam misi menghapuskan klon-klon web haram ini.

Pada Mr Klon... hang buat la banyak mana pun web klon, Insya-Allah, kita akan berusaha untuk menghapuskan kerja jahat anda.





Kemaskini 8:56pm dibawah sekali
.

Awas bagi para pelayar laman web TKO. hari ni pihak kami telah mengesan klon laman web TKO yang menggunakan link http://www.tranungkite.07x.net/. pada pelayar yang melayar web Klon TKO pada link diatas dinasihatkan supaya tidak meng log in kemana-mana ruangan forum atau bahagian yang memerlukan akses menggunakan password.

Dikhuatiri bahawa kesilapan anda mengakses akan mengakibatkan password anda di curi oleh pihak-pihak yang mencuri peluang atas kesilapan anda.

Harap korang tak terpengaruh dengan laman web tersebut yang diwujudkan dengan tujuan yang tidak baik.

Untuk pengetahuan korang jugak, laman web TKO masih tidak dapat diakses buat masa ini kemungkinan kerana masalah server yang tidak dapat menampung jumlah pengunjung yang semakin ramai berikutan Pilihanraya Kecil Parlimen 036 akan berlangsung tidak berapa hari lagi - aku agak la... stakat ni x dapat nak berhubung pun dengan mana-mana webmaster TKO... susah ke nak kontek sesame sealiran untuk penyebaran maklumat?

Mana-mana webmaster TKO sila hubungi mail saya poji2ya@gmail.com untuk mengupdate situasi laman anda.

Makluman - laman web TKO hanya boleh diakses di link ini sahaja - http://www.tranungkite.net/v8. selain dari link ini, ianya adalah PALSU..!

Buat masa ni laman web TKO masih belum dapat diakses. sebarang perkembangan akan dimaklumkan pada kadar segera.

No comments

Powered by Blogger.