baru balik haji dah mula nak menipu?

Zahid Hamidi adalah orang yang paling layak diberikan anugerah Tokoh Maal Fitnah 1430 , sempena fitnah paling bodoh yang beliau cuba kenakan keatas MB Nizar.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang baru pulang menunaikan haji di Mekah , Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi yang tiba-tiba gatal mulut meracau yang kononnya , beberapa pegawai Kemas telah diarahkan oleh Pejabat Daerah supaya menyerahkan kunci dewan orang ramai dan pejabat Kemas kepada kerajaan negeri sejak beberapa bulan lalu.

Dia meracau mengatakan kira-kira 13,000 murid tadika di negeri Perak ini mungkin terjejas pembelajaran mereka ekoran tindakan kerajaan negeri Perak mengarahkan Jabatan Kemajuan Masyarakat (Kemas) mengosongkan 700 premis tadika milik agensi itu. Baca beritanya di sini

Sementara itu, Setiausaha Akhbar Menteri Besar Perak, Anuar Hashim telah mengeluarkan satu kenyataan ringkas berhubung perkara tersebut :

”Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Zahid adalah pemfitnah besar dan pembohong yang dahsyat. Setakat ini MB Perak tidak arah mana-mana dewan ditutup untuk KEMAS di Perak.”

“Zahid hanya umpama bayan yang tahu berkata-lkata tapi semuanya palsu tak selaras dengan tanggung jawab portpolio Hal Ehwal Islam.”

Lihat pula kenyataan akhbar BBC atas isu tersebut di sini

http://alhusseyn51.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.