perhatian yb-yb dari kelantan...

"assalamualaikum buat pembaca online ,alhamdulillah bersua lagi. jangan menang sorak tapi negeri tergadai.peribahasa yang lama masih relevan dihari ini dan selamanya.buat yang menang itu adalah ujian tuhan ,pada yang kalah itu juga ujian tuhan,apalagi muhasabah dirilah bukan nak tunggu menang atau kalah setiap masa kena muhasabah diri.
hidup ibarat roda ,hari ini kita diatas esok kita dibawah.pada yang menang pujian diberi ,jangan leka dgn.pujian entah esok entah lusa kita akan dikeji.kepada pemerintah 5 + 1 negeri buatlah yang terbaik untuk orang melayu,jangan tergadai hak istimewa kita,jangan jadi kambing hitam ,jangan jadi boneka kepada kafir laknatullah ,jangan demi undi sanggup bersekongkol dgn.yang kafir untuk menjatuhkan islam.


ni ialah email yang saya dapat...
sila ambil perhatian yang berkenaan di kelantan..
betul ke x berita ini??????
_________________________________________________________________________________
Agenda yahudi dari dulu adalah untuk menghapuskan agama allah yang kita anuti ini.kita dilabel pengganas dan seluruh dunia dilanda islamophobia.kita dimalaysia ini berbalah antara pas dan umno, lebih lebih lagi mendakwa aku lebih islam dari orang lain dan rela mengkafirkan sesama islam.Siapa nak jawab di hari penghisaban di padang mahsyar? pemimpinlah,tak betul pimpin,tunggulah azab allah yang amat pedih tak terkata.Tangani isu isu orang melayu buatlah yang lebih baik,jangan jadi macam di kelantan,sorang yb mualaf yb pas telah tukar semua status tanah melayu kepada bukan melayu , dan jual kepada bukan melayu,demi nak undi orang pas buat dek saje,yang tergadai ialah tanah orang melayu dikelantan.

yb mualaf tu menang lagi maka akan berkuranglah tanah orang melayu di kelantan ini sehingga 4 tahun lagi.tahniahlah kepada rakyat yang telah mengundi, kerana buat pilihan yang tepat dan terhapuslah tanah orang melayu dikelantan negeri serambi mekah bandaraya islam.
wassalam"

No comments

Powered by Blogger.