VCD terlampau Rosmah dgn lelaki Nepal - Malaysiakini


VCD terlampau Rosmah dgn lelaki Nepal dijual di pasar malam….

Seorang pengunjung telah mengirimkan komennya semalam tapi ana tak dapat nak luluskan memandangkan content yang disentuhnya adalah tentang VCD lucah yang kononnya dikaitkan dengan Rosmah, Isteri TPM sekarang dengan seorang lelaki Nepal.

Entah betul atau tidak…….bagi ana ini kerja giler aper…tak pasal-pasal ana pulak masuk lokap semata-mata nak sebarkan pasal isu yang tak sahih ini.

Walaubagaimana pun, beliau bagi tau bahawa VCD berkenaan ada dijual kat pasar-pasar malam.

Kalau turun pasar malam sekarang nie, memang berlambak peniaga VCD/DVD pirate…filem lucah pun berlambak, terutamanya pasar untuk orang Cina…kebetulan ana tinggal dekat dengan orang cina. Bila sembang dengan jiran sebelah merekalah bagitau.

Sekarang nie KPDNHEP malas nak buat rush kat pasar malam. Sebab tu peniaga nie berani. Harap kalau ada masa pihak Polis dan KPDNHEP buatlah keje overtime dan rush pasar-pasar malam nie..

Apa-apa hal pun, pada yang lain tak payahlah mengatal nak pi cari VCD Rosmah tu….takda faedahnyer. Kalau betul biarlah polis buat siasatan…kalau tak, tak payahlah nak memikirkannya. - Herman Samsudeen

No comments

Powered by Blogger.